Upracte
jedným
dotykom

Ďakujeme, že ste si zakúpili vysávač značky Concept. Veríme, že s ním budete plne spokojní. Ako poďakovanie sme si pre vás pripravili akciu, vďaka ktorej môžete vybraný produkt vyskúšať po dobu 45 v pohodlí domova úplne zdarma. Pokiaľ vám vysávač nebude vyhovovať môžete ho do 45 dní od nákupu vrátiť.

Akcia vzťahuje na vysávače značky Concept VR3210, VR3120, VR3110, VR3100, VR2100, VR2110, zakúpené od 1. októbra do 31. decembra 2020. A na vysávače značky Concept VP4210, VP4205, VP4170, VP6010, VP6000, VP5240, VP5241, VP5242, VP5230, VP8290, VP8291, VP4150, VP4160 zakúpené od 1. októbra do 31. decembra 2020.

Podmienkou akcie je vyplnenie nižšie uvedeného registračného formulára najneskôr do 14 dní od nákupu.

Bližšie informácie nájdete v Pravidlách marketingovej akcie..

Vaše údaje


Údaje o produktoch

fotografie či scan vo formáte JPG, PNG, GIF, PDF, maximálna veľkosť súboru 3 MB

Všetky údaje sú povinné

Môžem výrobok vrátiť aj cez to, že som ho použil / a?

Áno, výrobok možno vrátiť použitý, ale musí byť vyčistený (tj. Kefa zbavená vlasov, chlpov, ..., vyčistená nádoba na prach, ...).

Predĺži sa mi automaticky 30 dní na vrátenie v prípade reklamácie o časový úsek, kedy je výrobok v procese reklamácie?

Áno

Môžem akciu využiť na zakúpenia výrobku ako právnická osoba?

Nie. Akcia smie využiť len fyzická osoba.

Možnosť vrátenia do 30tich dní sa počíta odo dňa doručenia tovaru?

30 dní na vrátenie sa počíta od dátumu zakúpenia (tj. Dátum zdaniteľného plnenia na faktúre).

Náklady na vrátenie hradí zákazník?

Áno, náklady na vrátenie tovaru hradí zákazník v plnej výške.

Je problém, ak tovar vrátim v tejto akcii neoznačený heslom 30 dní vyskúšanie?

Ak príde balík neoznačený príslušným heslom akcie, servisný technik sa domnieva, že sa jedná o klasickú reklamáciu bez udania dôvodu reklamácie, teda balík odošle späť.

Je problém, ak tovar vrátim nekompletný (zabudnem nejakú časť pribaliť)?

Je možné tovar doposlať, ale v tomto prípade je nutné v tomto prípade kontaktovať poverenú osobu touto akciou (info@my-concept.sk) a oboznámiť ju s tým, že doposielate zvyšok tovaru.

Možno tovar vrátiť inou službou, ako je Slovenská Pošta?

Bohužiaľ nemožno. Iba osobne, alebo Slovenskou poštou.