Doprava ZDARMA na objednávky nad 50€

VR3550: Ako vyriešiť problém s odpájaním mapy a chybovým hlásením, že je zariadenie v režime offline?

08.01.2024

Pokiaľ sa vám v aplikácii robotického vysávača VR3550 visiOne objaví problém s odpájaním mapy alebo offline chybové hlásenie, môžete ho opraviť nižšie uvedeným spôsobom.

.


.

Prečo sa mi chybové hlásenie objavuje?

.

Spúšťačom offline chybovej hlášky je použitie diakritiky pri premenovaní mastnosti a následné uloženie mapy. Maximálny povolený počet znakov pri pomenovaní miestnosti je 18. Aplikácia ale bohužiaľ nedokáže prečítať písmena s diakritikou a zapíše ich ako skupinu znakov. Aj keď vyzerá v poriadku, v skutočnosti je v názve uvedené oveľa viac znakov, ako je povolené. S tým aplikácia nedokáže pracovať, a preto sa bráni offline hláškou.

.


.

Čo môžem robiť?

.

V súčasnej dobe pracuje náš tým na oprave vzniknutej chyby v aplikácii 3D robotického vysávača VR3550 visiOne. Do doby, kým bude všetko plošne vyriešené, môžete problémom predísť tak, že NEBUDETE POUŽÍVAŤ DIAKRITIKU pri pomenovávaní miestností. To platí aj pre prednastavené názvy miestností obsahujúce diakritiku, ktoré aplikácie ponúkajú.

.


.

Čo robiť, pokiaľ sa objaví hláška „Zariadenie v režime offline“?

.

Pokiaľ sa vám v aplikácii objaví chybová hláška „Zariadenie v režime offline“, postupujte nasledujúcim spôsobom:

.

1. Kliknite na ceruzku vpravo hore – zvoľte "ODOBRAŤ ZARIADENIE" a následne "ODPOJIŤ A VYMAZAŤ DÁTA".

2. Znovu vysávač spárujte so svojím mobilným telefónom.

.

3. Naskenujte mapu domácnosti.

.

4. Vytvorenú mapu miestností môžete upraviť: miestnosti môžete rozdeľovať alebo spájať, premenovať, ale je dôležité nepoužívať diakritiku (tzn. nepoužívať ani predvybrané možnosti).

Pozn.: v prípade, že by tento postup nepomohol, pridajte na koniec bodu 2 reštart vysávača.

Veľmi nás mrzí komplikácia, ktorá vám chyba v aplikácii spôsobuje a varíme, že sa nám podarí všetko skoro vyriešiť.

.

Ďakujeme za pochopenie

.

Váš tím Concept