Doprava ZDARMA na objednávky nad 50€

Servis
Kontakt
CONCEPT Slovensko s.r.o.
Hurbanova 1563/23
911 01 Trenčín
Email
info@my-concept.sk
Servisná linka:+421 32 658 34 65
E-mail:info@my-concept.sk

Ako postupovať pri objednaní servisnej opravy/reklamácie?

U predajcu

Pokiaľ sa Vám pokazí niektorý z našich spotrebičov značky Concept, odovzdajte ho spolu s dokladom o jeho kúpe v predajni, kde ste spotrebič zakúpili. Predajca sprostredkuje vybavenie opravy/reklamácie.

V servisnom stredisku

Pokiaľ z nejakého dôvodu nechcete alebo nie je možné zaistiť opravu/reklamáciu prostredníctvom predajcu, využite naše servisné stredisko. Predmet opravy/reklamácie je nutné doručiť na adresu niektorého zo servisov:

  • ELSPO BB s. r. o.
  • Internátna 2318/24
  • 974 01 Banská Bystrica
  • Tel: 048/4135535
  • E-mail: elspo@slovanet.sk
  • D-J service s. r. o.
  • Šebastovská 2530/5
  • 080 06 Prešov
  • Tel: 051/7767666
  • E-mail: reklamaciedj@gmail.com
  • HOSPOL elektro spol. s. r. o.
  • Rustaveliho 7
  • 831 06 Bratislava
  • Tel: 02/44889832
  • E-mail: hospol@hospol.sk
  • T.V.A. servis s. r. o.
  • Južná trieda 48/D
  • 040 01 Košice
  • Tel: 055/6338501
  • E-mail: tvaservis@tvaservis.sk

Pri oprave/reklamácii tovaru je nutné tovar poriadne očistiť, vysávače osadiť čistým prachovým vreckom a bezpečne zabaliť tak, aby nedošlo k poškodeniu pri preprave do servisného strediska. Za zle zabalený tovar nenesie servis zodpovednosť. K doručeniu tovaru nie je nutné použiť originálny obal. K vybaveniu opravy dodajte kópiu dokladu o kúpe tovaru, popis vytýkanej vady, vašu adresu a telefón (e-mail).

Naši servisní technici zaistia opravu tovaru v čo najkratšej možnej dobe. Opravený tovar je možné prevziať osobne na adrese servisného strediska alebo Vám bude odoslané prepravnou spoločnosťou. Pozáručné opravy budú odoslané poštou alebo prepravnou spoločnosťou na dobierku.